Гарантія і сервіс
На всю продукцію, яка є в асортименті нашої компанії, надається гарантійний термін від 14-ти днів до 24-х місяців.
Сервіс
При необхідності співробітниками інтернет-магазину iPartner буде здійснено ремонт придбаного вами обладнання. Для цього потрібно буде звернутися в кращий пункт прийому роздрібного магазину.
Техніка діагностується до 14-ти робочих днів, ремонтується на протязі 30-ти робочих днів. У 90 відсотків гарантійних випадків пристрій підлягає заміні.
Внаслідок введення карантину сервісні центри не працюють. Обмін і повернення апаратури протягом 2-х тижнів, а також обслуговування девайсів на гарантії буде здійснено після того, як закінчиться карантин.
На всю техніку брендів, представлених в нашій компанії, поширюється 12-ти місячна гарантія.
Термін гарантії вказується на сторінці продукції, а також в гарантійному талоні, який буде виданий вам спільно з придбаним пристроєм.
Більш детальну інформацію можна уточнити у менеджера, звернувшись за контактним номером телефону, вказаним на сайті.
Під гарантією мається на увазі безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну в одному з сервісних центрів. Також є можливість здійснення заміни на аналогічний прилад (якщо провести ремонт не представляється можливим).
Обмін і повернення в періоді 14-ти днів після покупки
З огляду на закон України про захист споживчих прав, клієнт може замінити або повернути товар протягом 14-ти днів з моменту придбання. Можна обміняти або повернути тільки новий товар, яким не користувалися, без наявності відколів або подряпин, без змін ПО і т.д. необхідно зберегти всі ярлики, пломби, властивості споживача і товарний вигляд.
Щоб повернути або обміняти товар по гарантії, потрібно мати:
- заводську упаковку
- Талон, який свідчить про надання гарантійного терміну
- Товар в повній комплектації
В яких випадках починають техніку по гарантії не представляється можливим?
- Простежуються різного роду ушкодження, які Виникли в результаті необережності чи навмисно
- Були порушені правила експлуатації, викладені виробником
- Було здійснено несанкціонований ремонт, розтин або зміна внутрішніх складових і комунікацій
- Внаслідок потрапляння всередину приладу сторонніх предметів або впливу занадто зниженою або підвищеної температури.
На додаткові аксесуари гарантія не надається, але при необхідності клієнти зможуть в будь-який зручний час докупити їх, якщо вони вийдуть з ладу.
Повернення фінансів
Якщо ви зробили покупку, сплативши її банківською карткою або післяплатою, кошти повертаються на карту протягом 3-х робочих днів. Гроші зараховуються протягом 3-5 днів, в залежності від банку.
Ми хочемо, щоб свій виріб справно працювало і у вас не було необхідності ремонтувати його. Але все ж, у разі виникнення подібної ситуації, щоб ви якомога швидше змогли користуватися улюбленою технікою.
На момент проведення ремонту по гарантії, наша компанія може надати аналогічний девайс, щоб покупець завжди був на зв'язку. Ми радимо на постійній основі робити резервне копіювання даних вашого обладнання.
Ми лояльно ставимося до кожного покупця, і гарантуємо високий рівень обслуговування.